O NAS

Trochę historii
Firma powstała w marcu 2001 roku i początkowo zajmowała się tylko projektowaniem stron internetowych i szkoleniami informatycznymi. Ten profil stanowi nadal jeden z ważnych punktów działalności; obsługujemy ponad 130 klientów w zakresie dostarczania usług "web design". Administrujemy również kilkudziesięcioma portalami i serwisami internetowymi. W firmie pracują certyfikowani trenerzy IT, posiadający duże doświadczenie w prowadzeniu różnego rodzaju szkoleń.

Firma dzisiaj
Drugim profilem firmy w pewnym momencie stała się kompleksowa obsługa konferencji, kongresów, gal, czy wydarzeń artystycznych. Na tym polu przez wiele lat zdobywaliśmy doświadczenie organizując "od A do Z" duże wydarzenia. Dziś posiadamy zgrany, kreatywny i doświadczony zespół, który jest w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom związanym z organizacją dużych wydarzeń. Począwszy od scenariusza imprezy, przez stworzenie identyfikacji graficznej, druk materiałów, obsługę techniczną miejsca (nagłośnienie, oświetlenie, scena, meble itd.), aż po transfery gości, organizację noclegów i wyżywienia. Nasz zespół posiada również doświadczenie w organizacji wydarzeń międzynarodowych, współpracujemy z najlepszymi tłumaczami - w naszym zespole także są osoby posługujące się biegle językiem niemieckim i angielskim.

Bardzo ważna jest współpraca z zaufanymi i sprawdzonymi podwykonawcami - tutaj nie stosujemy kompromisów, podwykonawcy odpowiedzialni za catering, czy obsługę techniczną sceny muzycznej muszą być profesjonalistami i tylko z takimi współpracujemy. W ramach kompleksowej realizacji eventów zajmujemy się również zorganizowaniem występów artystycznych gwiazd współpracując bezpośrednio z ich managerami.

Po kilkukrotnym sprawdzeniu przed imprezą naszej checklisty możemy powiedzieć: jesteśmy zorganizowani, abyś Ty mógł spać spokojnie!

225
Zorganizowanych eventów
35000
Uczestników
160
Zadowolonych klientów
21
Lat na rynku
Adam Koj
Właściciel i prezes firmy
Nina Sakwerda
Event Manager
Edyta Sobczyk
Event Manager / Dekorator
Katarzyna Woźniak
Event Manager
Grzegorz "Ptyś" Przypaśniak
Inżynier dźwięku / akustyk
Krzysztof Koj
Event Manager
Kewin Warzecha
Senior PHP Developer
Paweł Szewczyk
Senior Project Manager
Agnieszka Koziołek
Obsługa sekretariatu konferencji
Bożena Langer
Obsługa sekretariatu konferencji

Oferujemy kompleksową organizację konferencji, kongresów i innych wydarzeń:

  • opracowanie identyfikacji graficznej wydarzenia
  • uruchomienie internetowego serwisu informacyjnego wraz z formularzem rejestracyjnym
  • druk materiałów
  • wynajem sali konferencyjnej oraz bazy noclegowej
  • zapewnienie cateringu (zawsze wybieramy sprawdzonych podwykonawców)
  • przygotowanie sceny, podestu, mebli
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi technicznej w zakresie nagłośnienia i oświetlenia
  • obsługę konferencji międzynarodowych z systemem bezprzewodowego tłumacza symultanicznego
  • obsługę profesjonalnych tłumaczy symultanicznych języka angielskiego i niemieckiego
  • zapewnienie transferu gości z lotniska
  • obsługę sekretariatu konferencji (listy obecności, kolportaż materiałów itd.)

ZOBACZ NASZE REALIZACJE

Zaufali nam