O NAS

Firma powstała w marcu 2001 roku i początkowo zajmowała się projektowaniem stron internetowych i szkoleniami informatycznymi. Jednak obecnie główną działalnością stała się kompleksowa obsługa konferencji, kongresów, gal, czy wydarzeń artystycznych. Na tym polu przez wiele lat zdobywaliśmy doświadczenie organizując "od A do Z" duże wydarzenia. Dziś posiadamy zgrany, kreatywny i doświadczony zespół, który jest w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom związanym z organizacją dużych wydarzeń. Począwszy od scenariusza imprezy, przez stworzenie identyfikacji graficznej, druk materiałów, obsługę techniczną miejsca (nagłośnienie, oświetlenie, scena, meble itd.), aż po transfery gości, organizację noclegów i wyżywienia. Nasz zespół posiada również doświadczenie w organizacji wydarzeń międzynarodowych, współpracujemy z najlepszymi tłumaczami - w naszym zespole także są osoby posługujące się biegle językiem niemieckim i angielskim.

Posiadamy własne zaplecze sprzętowe: ekrany LED, systemy audio, oświetlenie, multimedia i video, co sprawia, że jesteśmy w stanie spełnić wszystkie wymagania klienta i zrealizować kompleksowo każde wydarzenie.

Po kilkukrotnym sprawdzeniu przed imprezą naszej checklisty możemy powiedzieć: jesteśmy zorganizowani, abyś Ty mógł spać spokojnie!

280
Zorganizowanych eventów
45000
Uczestników
180
Zadowolonych klientów
25
Lat na rynku
Adam Koj
Właściciel firmy / producent
Edyta Sobczyk
Event Manager / Dekoratorka
Nina Sakwerda
Event Manager
Katarzyna Woźniak
Event Manager
Grzegorz "Ptyś" Przypaśniak
realizator dźwięku
Paweł Przypaśniak
realizator dźwięku / streaming
Rafał Leszczyński
Realizator światła
Michał Nosol
Specjalista ds. multimediów
Marcin Witwicki
Media manager / drony
Maciej Koj
Grafika i multimedia

Zaufali nam